Μάθετε τι CPM είναι και πώς χρησιμοποιείται στο Online Budgeting
ΠαÏ?αμÏ?θι χωÏ?ίς όνομα (Tale Without Name)
Πίνακας περιεχομένων:
- Ορισμός CPM
- Εντύπωση
- Πώς CPM αναλύει το κόστος της διαφήμισης στην ιστοσελίδα σας
- Πώς και πού να φτάσετε την κυκλοφορία διαφημίσεων CPM
Εάν θέλετε να αγοράσετε διαδικτυακό χώρο διαφήμισης, θα εμφανιστεί γρήγορα ο όρος CPM. Είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται από τη βιομηχανία για να μιλήσει για το κόστος για τις "εμφανίσεις διαφημίσεων" και είναι μακράν η πιο κοινή μονάδα μέτρησης που χρησιμοποιείται στην ψηφιακή διαφήμιση. Είναι επίσης ο πιο συνηθισμένος τρόπος αγοράς και πώλησης ψηφιακού διαφημιστικού χώρου.
Ορισμός CPM
CPM σημαίνει Cost Per Mille και είναι ένας άλλος τρόπος για να δηλώσετε το κόστος ανά χιλιάδες. Σε αυτή την περίπτωση, 1.000 εμφανίσεις σε έναν ιστότοπο. Δεν πρέπει να συγχέεται με άλλους παρόμοιους, αλλά διαφορετικούς όρους, όπως CPC (Κόστος ανά κλικ) και CPA (Κόστος Ανά Δράση / Απόκτηση).
Εντύπωση
Μερικές φορές γνωστές ως προβολή προβολής ή προβολή διαφήμισης, μία εμφάνιση διαφήμισης είναι η ισοδύναμη με ένα διακομιστή διαφημίσεων που καλείται σε απάντηση σε αίτημα σελίδας από το πρόγραμμα περιήγησης ενός χρήστη. Αυτό είναι, και αυτό είναι όλο. Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν λανθασμένα ότι οι εμφανίσεις διαφημίσεων είναι διαφημίσεις που εμφανίστηκαν σε έναν χρήστη (αν το παρατηρούν ή όχι), σε έναν ιστότοπο ή σε άλλο μέσο στο διαδίκτυο. Αυτό είναι λανθασμένο.
Δυστυχώς, αυτό σημαίνει επίσης ότι τα στατιστικά στοιχεία εμφανίσεων διαφημίσεων είναι συχνά εσφαλμένα ή εντελώς δόλια. Μέχρι 15 τοις εκατό του χρόνου, οι διαφημίσεις που προβάλλονται είναι εσφαλμένες. Στη συνέχεια, υπάρχουν εμφανίσεις διαφημίσεων από την επισκεψιμότητα bot (ένα bot είναι ένα αυτοματοποιημένο λογισμικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αύξηση των αριθμών κυκλοφορίας ή των ατόμων SPAM), πράγμα που σημαίνει ότι κανένας φυσικός χρήστης δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να δει τη διαφήμιση. Έως και το 60% της επισκεψιμότητας διαφημίσεων προέρχεται από αυτά τα bots. Τέλος, υπάρχει απάτη εντύπωση διαφημίσεων. Σε αυτήν την περίπτωση, οι αδίστακτοι χρήστες αποκρύπτουν διαφημίσεις πίσω από άλλες διαφημίσεις, οι οποίες κόβουν τα δίκτυα διαφημίσεων σε διαφημίσεις με υψηλότερα CPM στον ιστότοπο.
Αυτό αυξάνει επίσης τους αριθμούς εμφάνισης διαφημίσεων, γεγονός που κοστίζει ακόμα περισσότερο τους διαφημιζόμενους. Μπορείτε να το κάνετε αυτό σε ένα εξαιρετικό άρθρο του Reid Tatoris.
Πώς CPM αναλύει το κόστος της διαφήμισης στην ιστοσελίδα σας
Λοιπόν, ας υποθέσουμε ότι έχετε έναν ιστότοπο και θέλετε να το χρησιμοποιήσετε για να προβάλλετε διαφημίσεις και να κερδίσετε χρήματα κάθε μήνα. Λοιπόν, θα πρέπει να καθίσετε και να υπολογίσετε τι είδους μηνιαίο εισόδημα θα είστε άνετοι με. Εάν ο ιστότοπός σας είναι καινούργιος και έχει σχετικά μικρή επισκεψιμότητα, δεν πρόκειται να κερδίσετε πολλά χρήματα, οπότε το CPM θα είναι πολύ χαμηλό. Εάν ο ιστότοπός σας έχει υψηλή επισκεψιμότητα, το CPM θα είναι υψηλότερο.
Υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη ποσοστών CPM - σταθερών και μεταβλητών. Οι σταθεροποιημένοι συντελεστές είναι ευκολότεροι για την εργασία σας, καθώς έχετε μια συγκεκριμένη αξία για να θέσετε ενάντια στις εμφανίσεις διαφημίσεων που δημιουργούνται. Τα μεταβλητά CPM είναι λίγο πιο δύσκολα να εργαστούν και αυτά τα ποσοστά θα διαφέρουν ανάλογα με το θέμα του ιστότοπού σας, τη χώρα στην οποία βρίσκεστε, τον διαφημιζόμενο και ούτω καθεξής.
Ας κάνουμε κάποια γρήγορη μαθηματικά. Έχετε έναν ιστότοπο και είναι κατά μέσο όρο 40.000 επισκέπτες ανά μήνα, με συνολικά 120.000 προβολές σελίδων ανά μήνα. Τι αξίζει η ιστοσελίδα σας;
Λοιπόν, σε ένα CPM ύψους $ 5 (το οποίο είναι ελαφρώς υψηλότερο από το μέσο όρο για το 2017), θα το υπολογίσετε με αυτόν τον τρόπο:
120,000 / 1,000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
Πολλαπλά από τα 12 και ψάχνετε έναν ιστότοπο αξίας 7.200 δολαρίων ετησίως. Όταν εξετάζετε τα εκατομμύρια των προβολών σελίδων μερικοί ιστότοποι που προβάλλονται κάθε μήνα, μπορείτε να δείτε πόσο κερδοφόρα είναι η εμπορία CPM σε μερικούς ιστότοπους. Πράγματι, οι πιο επιτυχημένοι συνεισφέροντες του YouTube κάνουν εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο από ένα μόνο μέρος των εσόδων από διαφημίσεις που συλλέγει το YouTube από τις σελίδες τους.
Πώς και πού να φτάσετε την κυκλοφορία διαφημίσεων CPM
Εάν έχετε διαβάσει όλα τα παραπάνω και ενδιαφέρεστε να δημιουργήσετε έσοδα CPM μέσω του ιστότοπού σας, η επόμενη λογική ερώτηση είναι "πού να ξεκινήσω;"
Δεν πρόκειται να είστε σε θέση να προσεγγίσετε εταιρείες και να τους ζητήσετε να αρχίσουν να τοποθετούν διαφημίσεις στον ιστότοπό σας. Υπάρχουν ιστότοποι και επιχειρήσεις που έχουν δημιουργηθεί γύρω από την εξυπηρέτηση επισκεψιμότητας σε ιστότοπους όπως το δικό σας και είναι πολύ εύκολο να ξεκινήσετε.
Μερικοί από τους καλύτερους για να ξεκινήσετε περιλαμβάνουν:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- Criteo
- Technorati
Δημιουργήστε λογαριασμούς με μερικούς από αυτούς και πείραμα. Μόλις βρείτε ένα πρόγραμμα που συμπληρώνει τον ιστότοπό σας και φέρνει καλά έσοδα, επιμείνετε σε αυτό.
Μάθετε τι είναι ένα Hot Walker είναι και ποιες είναι οι υποχρεώσεις
Ζεστοί περιπατητές με τα χέρια-πεζοπορία για να τους δροσίσουν μετά από αγώνες και προπονήσεις. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το ποιο ζεστό περπάτημα και τι είναι ο μισθός.
Τι είναι το Icebreaker και πώς χρησιμοποιείται;
Οι ηγέτες συναντήσεων χρησιμοποιούν παγοθραυστικά για να βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να γνωρίσουν ο ένας τον άλλο και να τους εμπλακούν σε συνομιλία.
Μάθετε τι είναι ένα Soundcheck και πώς να κάνετε ένα
Το Soundcheck επιτρέπει στους μουσικούς να ρυθμίσουν τον ήχο πριν από μια επίδειξη, ελέγχοντας την ένταση και τη συχνότητα. Λάβετε συμβουλές σχετικά με τον τρόπο επιτυχίας.